Επίβλεψη και Αξιολόγηση Διδακτορικών Εργασιών

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ:

1. «Υπολογιστική Σκέψη μέσω Προγραμματισμού: Εννοιολογικό μοντέλο για την διδασκαλία και την ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης» (Computational Thinking through Programming: A conceptual model for teaching and learning Computational Thinking).

Χριστίνα Τίκβα, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2023

2. «Ολοκληρωμένα πληροφοριακά περιβάλλοντα σχεδίασης, εφαρμογής και παρακολούθησης της μάθησης: Επεκτείνοντας την προβληματοκεντρική μάθηση
με ανάλυση μάθησης και σημασιολογία μάθησης» (Integrated environments for designing, delivering and monitoring learning: Extending Problem-based Learning with Learning Analytics and Learning Semantics)

Μαρία Ζώτου, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2018

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ:

1. Αλέξανδρος Γέροντας, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, διαλειτουργικότητα η-διακυβέρνησης.

2. Παναγιώτης Προδρομίδης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-μάθηση.

3. Ανέστης Σταμάτης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-διακυβέρνηση.

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):

1. “Power of Posts: A quantitative analysis of FaceBook election campaigning interactions”

Mohammad Khairuddin, RMIT University (Australia)

2. «Η Επίδραση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Επιστήμη των Υπηρεσιών. Η Στάση των Καταναλωτών Απέναντι στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Πολιτισμού, Τουρισμού, Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας».

Μαρία Τσουρέλα, Παν. Μακεδονίας

3. “Participation in Open Government”

Iryna Shusa, Orebro University (Sweden)

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΕΠΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):

1. “Linked open government data analytics”

Ευάγγελος Καλαμπόκης, Παν. Μακεδονίας

2. “On improving service provision through the use of customer-centric
semantic service models”

Νίκος Λούτας, Παν. Μακεδονίας

Φοιτητές που θέλουν να συνεργαστούμε

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ:

1. «Υπολογιστική Σκέψη μέσω Προγραμματισμού: Εννοιολογικό μοντέλο για την διδασκαλία και την ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης» (Computational Thinking through Programming: A conceptual model for teaching and learning Computational Thinking).

Χριστίνα Τίκβα, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2023

2. «Ολοκληρωμένα πληροφοριακά περιβάλλοντα σχεδίασης, εφαρμογής και παρακολούθησης της μάθησης: Επεκτείνοντας την προβληματοκεντρική μάθηση
με ανάλυση μάθησης και σημασιολογία μάθησης» (Integrated environments for designing, delivering and monitoring learning: Extending Problem-based Learning with Learning Analytics and Learning Semantics)

Μαρία Ζώτου, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2018

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ:

1. Αλέξανδρος Γέροντας, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, διαλειτουργικότητα η-διακυβέρνησης.

2. Παναγιώτης Προδρομίδης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-μάθηση.

3. Ανέστης Σταμάτης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-διακυβέρνηση.

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):

1. “Power of Posts: A quantitative analysis of FaceBook election campaigning interactions”

Mohammad Khairuddin, RMIT University (Australia)

2. «Η Επίδραση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Επιστήμη των Υπηρεσιών. Η Στάση των Καταναλωτών Απέναντι στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Πολιτισμού, Τουρισμού, Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας».

Μαρία Τσουρέλα, Παν. Μακεδονίας

3. “Participation in Open Government”

Iryna Shusa, Orebro University (Sweden)

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΕΠΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):

1. “Linked open government data analytics”

Ευάγγελος Καλαμπόκης, Παν. Μακεδονίας

2. “On improving service provision through the use of customer-centric
semantic service models”

Νίκος Λούτας, Παν. Μακεδονίας