Επίβλεψη και Αξιολόγηση Διδακτορικών Εργασιών
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ:
1. «Υπολογιστική Σκέψη μέσω Προγραμματισμού: Εννοιολογικό μοντέλο για την διδασκαλία και την ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης» (Computational Thinking through Programming: A conceptual model for teaching and learning Computational Thinking).
Χριστίνα Τίκβα, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2023
2. «Ολοκληρωμένα πληροφοριακά περιβάλλοντα σχεδίασης, εφαρμογής και παρακολούθησης της μάθησης: Επεκτείνοντας την προβληματοκεντρική μάθηση
με ανάλυση μάθησης και σημασιολογία μάθησης» (Integrated environments for designing, delivering and monitoring learning: Extending Problem-based Learning with Learning Analytics and Learning Semantics)
Μαρία Ζώτου, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2018
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ:
1. Αλέξανδρος Γέροντας, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, διαλειτουργικότητα η-διακυβέρνησης.
2. Παναγιώτης Προδρομίδης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-μάθηση.
3. Ανέστης Σταμάτης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-διακυβέρνηση.
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):
1. “Power of Posts: A quantitative analysis of FaceBook election campaigning interactions”
Mohammad Khairuddin, RMIT University (Australia)
2. «Η Επίδραση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Επιστήμη των Υπηρεσιών. Η Στάση των Καταναλωτών Απέναντι στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Πολιτισμού, Τουρισμού, Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας».
Μαρία Τσουρέλα, Παν. Μακεδονίας
3. “Participation in Open Government”
Iryna Shusa, Orebro University (Sweden)
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΕΠΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):
1. “Linked open government data analytics”
Ευάγγελος Καλαμπόκης, Παν. Μακεδονίας
2. “On improving service provision through the use of customer-centric
semantic service models”
Νίκος Λούτας, Παν. Μακεδονίας
Φοιτητές που θέλουν να συνεργαστούμε
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ:
1. «Υπολογιστική Σκέψη μέσω Προγραμματισμού: Εννοιολογικό μοντέλο για την διδασκαλία και την ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης» (Computational Thinking through Programming: A conceptual model for teaching and learning Computational Thinking).
Χριστίνα Τίκβα, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2023
2. «Ολοκληρωμένα πληροφοριακά περιβάλλοντα σχεδίασης, εφαρμογής και παρακολούθησης της μάθησης: Επεκτείνοντας την προβληματοκεντρική μάθηση
με ανάλυση μάθησης και σημασιολογία μάθησης» (Integrated environments for designing, delivering and monitoring learning: Extending Problem-based Learning with Learning Analytics and Learning Semantics)
Μαρία Ζώτου, Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, 2018
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ)
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ:
1. Αλέξανδρος Γέροντας, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, διαλειτουργικότητα η-διακυβέρνησης.
2. Παναγιώτης Προδρομίδης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-μάθηση.
3. Ανέστης Σταμάτης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παν. Μακεδονίας, η-διακυβέρνηση.
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):
1. “Power of Posts: A quantitative analysis of FaceBook election campaigning interactions”
Mohammad Khairuddin, RMIT University (Australia)
2. «Η Επίδραση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Επιστήμη των Υπηρεσιών. Η Στάση των Καταναλωτών Απέναντι στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Πολιτισμού, Τουρισμού, Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας».
Μαρία Τσουρέλα, Παν. Μακεδονίας
3. “Participation in Open Government”
Iryna Shusa, Orebro University (Sweden)
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (ΡΌΛΟΣ: ΜΈΛΟΣ ΕΠΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ):
1. “Linked open government data analytics”
Ευάγγελος Καλαμπόκης, Παν. Μακεδονίας
2. “On improving service provision through the use of customer-centric
semantic service models”
Νίκος Λούτας, Παν. Μακεδονίας